lunes, 24 de marzo de 2014

Cantiga de amigo, Martín Codax

Ondas do mar de Vigo    7a
¿se vistes meu amigo?    7a
¡E ai Deus se verrá cedo! 7 b
ondas do mar levado   7c
¿se vistes meu amigo amado?  7c
¡E ai Deus se verrá cedo?   7b
se vistes meu amigo,        7a
o por que eu sospiro?   7a
¡E ai Deus se verrá cedo!  7 b
¿se vistes meu amado,  7c
o porque hai gran coidado?   7c
¡E ai Deus se verrá cedo!   7b

O poema foi escrito no século XIII o XIV por Martín Codax.
Esta cantiga aparece escrita no Pergamino Vindel.

Martín Códax foi un galego de Vigo, iso din, que escribiu 7 Cantigas, non se sabía ben que se era un poeta o un xuglar.

A protagonista está enamorada e o seu amado non está con ela, ela non sabe porqué segue respirando se o se amado non está e por qué non ha volto.

A cantiga trata de unha chica que espera a o seu amigo que a súa vez e o seu amado,






No hay comentarios:

Publicar un comentario